5 marca Vivacy Paris i Vivacy Polska zaprosiły dziennikarzy na śniadanie prasowe. Joanna Szendzielorz, CEO Vivacy Polska i Waldemar Kita, President Laboratoires Vivacy Group przedstawili sytuację na rynku medycyny estetycznej. Przytoczyli badania i liczby wskazujące na znaczny potencjał rynku oraz tendencje wzrostowe w sektorze wypełniaczy. Kolejnym tematem była kwestia millenialsów, którzy masowo wkraczają do gabinetów oraz mężczyzn i ich potrzeb. Gościem specjalnym był Dr Wojciech Marusza, który na podstawie własnych doświadczeń komentował zmieniające się oczekiwania pacjentów. Na zakończenie przedstawiciele firmy poinformowali o zmianach w korporacji, w wyniku których powstał polski oddział Vivacy Group.
W spotkaniu wzięło udział ponad 30 dziennikarzy, którzy po części oficjalnej, dzielili się z nami swoimi spostrzeżeniami i zadawali wiele pytań dotyczących zaprezentowanych informacji.